Informujemy, że Spółdzielnia planuje dokonanie zmian w zakresie umowy z firmą portierską.
Z dniem 3 stycznia 2022 r. rezygnujemy z usług portierskich w czasie, w którym pracuje Biuro Spółdzielni, a system wjazdu obsługiwany jest przez firmę zewnętrzną. W pozostałych godzinach, Spółdzielnia ma zapewnione usługi portierskie. Przypominamy, że usługi portierskie nie są tożsame z usługami ochrony.
Od momentu wprowadzenia systemu wjazdu, portierzy nie wydają kart wjazdu gościom, co było ich głównym zadaniem w ciągu dnia. System wjazdu w godzinach 8:00-22:00 obsługiwany jest przez podmiot zewnętrzny. Tym samym z ekonomicznego i racjonalnego punktu widzenia nie ma konieczności utrzymywania i opłacania portierów w czasie pracy Biura Spółdzielni.
W przypadku awarii lub incydentów na Osiedlu, wsparcie wykonywane było i jest przez grupę konserwującą i pracowników Spółdzielni. Telefony kontaktowe do Spółdzielni, grupy konserwującej oraz konserwatorów są wywieszone w gablotach na klatkach schodowych budynków oraz na stronie internetowej Spółdzielni.
Ponadto informujemy, że Spółdzielnia od kilku lat rozbudowuje system monitoringu i wymienia kamery na nowe o lepszej rozdzielczości. Wskazujemy, że w przypadku zdarzeń zgłoszonych na policję, Spółdzielnia zabezpiecza i udostępnia nagrania na żądanie organów ścigania.