Konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu

Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Wilga 2000” w Warszawie ul. Szkoły Orląt 4 lokal użytkowy nr 5 (dalej „Spółdzielnia”) działając na podstawie §67 ust. 13 Statutu Spółdzielni oraz Regulaminu Przeprowadzania Konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu

Ogłasza Konkurs na: Prezesa Zarządu Spółdzielni

Termin Składania ofert: od dnia 08.05.2024 r. do dnia 29.05.2024 r.

    Miejsce i forma składania ofert:
  1. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie bezpośrednio w sekretariacie siedziby Spółdzielni w godzinach urzędowania Biura Spółdzielni, lub przesłać na adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa „Wilga 2000” ul. Szkoły Orląt 4 lokal użytkowy nr 5, 03-984 Warszawa.
  2. Koperta powinna zostać zaadresowana „Rada Nadzorcza SM Wilga „2000” i posiadać dopisek: „Postępowanie konkursowe na stanowisko Prezes Zarządu, nie otwierać”.
  3. Na kopercie nie umieszcza się danych osobowych kandydata.
  4. W przypadku składania oferty za pośrednictwem poczty decyduje faktyczna data wpływu zgłoszenia do Biura Spółdzielni, a nie data stempla pocztowego.
  5. Oferty, które wpłyną do Biura Spółdzielni po terminie podanym w Ogłoszeniu Konkursowym lub nie zawierające wymaganej zgody na przetwarzanie danych osobowych nie będą rozpatrywane.
    Wymagania wobec kandydatów przystępujących do konkursu:
  1. Wymagania konieczne:
    • dyplom ukończenia studiów wyższych (preferowane prawnicze, ekonomiczne lub techniczne);
    • co najmniej 5 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych;
    • min. 3 letnie nie przerwane doświadczenie w pracy w spółdzielniach mieszkaniowych, wspólnotach mieszkaniowych, towarzystwach budownictwa społecznego na stanowiskach kierowniczych lub w organach tychże podmiotów;
    • korzystanie z pełni praw publicznych;
    • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
    • niekaralność za umyślne przestępstwo, w tym przestępstwo skarbowe;
    • znajomość ustaw: prawo spółdzielcze, o spółdzielniach mieszkaniowych, o gospodarce nieruchomościami oraz zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych;
    • znajomość prawnych i ekonomicznych aspektów funkcjonowania podmiotów gospodarczych w warunkach gospodarki rynkowej;
    • znajomość zasad nadzoru spółdzielczego, audytu i kontroli finansowej oraz rachunkowości zarządczej;
    • doświadczenie w zakresie zarządzania budynkami, nieruchomościami, prowadzeniem gospodarki finansowej;
    • dobra znajomość obsługi komputera w szczególności aplikacji pakietu MS Office;
    • doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi.
  2. Wymagania pożądane:
    • Licencja Zarządcy Nieruchomości;
    • pełna dyspozycyjność;
    • znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników oraz wiedza z zakresu prawa pracy;
    • znajomość ustaw: prawo budowlane, o własności lokali.
    Oferta (zgłoszenie) kandydatów powinna (powinno) zawierać:
  1. Życiorys (CV) zawierający przebieg pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem, informację o spełnieniu warunków §3 ust. 1 oraz §3 ust. 2 oraz list motywacyjny przedstawiający powód ubiegania się o stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni. Życiorys lub list motywacyjny powinien także zawierać informacje o sposobie kontaktowania się z kandydatem (adres, telefon kontaktowy, adres e-mail).
  2. Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
  3. Aktualne oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  4. Aktualne oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych.
  5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (wystawioną nie wcześniej niż 2 miesiące przed datą upływu terminu składania zgłoszeń).
  6. Aktualne oświadczenie o nie prowadzeniu przeciw kandydatowi postępowania prokuratorskiego lub sądowego związanego z działalnością gospodarczą.
  7. Oświadczenie kandydata stwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku Prezesa Zarządu.
  8. Oświadczenie o braku powinowactwa lub pokrewieństwa z Członkami Rady Nadzorczej Spółdzielni.
  9. Oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy, pod rygorem odpowiedzialności karnej, uzyskanych w toku postępowania konkursowego danych i informacji dotyczących działalności Spółdzielni.
  10. Oświadczenie o gotowości do rezygnacji, z chwilą wyboru na stanowisko Prezesa Zarządu, z działalności konkurencyjnej wobec Spółdzielni, o ile kandydat prowadzi taką działalność.
  11. Pisemne oświadczenie o zapoznaniu się z zasadami przeprowadzania konkursu i ich akceptacji.
  12. Klauzulę o treści : „Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu dla potrzeb Konkursu na stanowisko Prezesa Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Wilga 2000”.
  13. Wysokość oczekiwanego wynagrodzenia oraz oczekiwaną formę zatrudnienia (Umowa o Pracę / Umowa Powołania / inna Umowa cywilno-prawna).

Zakres obowiązków to między innymi: kierowanie bieżącą działalnością Spółdzielni i reprezentowanie jej na zewnątrz, opracowywanie planów gospodarczych Spółdzielni, gospodarowanie środkami i dbanie o majątek Spółdzielni, sporządzanie sprawozdań z działalności Spółdzielni, współdziałanie z organami Spółdzielni.

Odpisy wymaganych dokumentów mogą być poświadczone przez kandydata, a w takim przypadku w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat jest zobowiązany do przedstawienia Radzie Nadzorczej oryginałów lub urzędowych odpisów poświadczonych przez siebie dokumentów, pod rygorem wykluczenia z dalszego postępowania konkursowego. Również w toku postępowania konkursowego w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej kandydat może przedstawić Radzie Nadzorczej wszelkie dodatkowe dokumenty.

WZC 2024

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Wilga 2000" zwołuje na dzień 11 maja 2024 roku na godz. 9.00
WALNE ZGROMADZENIE CZŁONKÓW Spółdzielni Mieszkaniowej "WILGA 2000"

Droga na Walne Zgromadzenie 2024

Zebranie odbędzie się w Szkole Podstawowej nr 402 przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 22 w Warszawie (sala stołówki). Mandaty wydawane będą od godz. 8.30.

Planowany porządek obrad:

  1. Otwarcie Zgromadzenia. Wybór Prezydium Zgromadzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Wybór Komisji regulaminowych: Skrutacyjnej, Wnioskowej.
  4. Sprawozdanie Zarządu Spółdzielni z działalności w latach: 2019, 2020, 2021, 2022.
  5. Sprawozdanie Rady Nadzorczej z działalności w latach: 2019, 2020, 2021.
  6. Informacja o działalności Rady Nadzorczej w 2022 r.
  7. Dyskusja nt. sprawozdań Zarządu i Rady Nadzorczej.
  8. Sprawozdanie Komisji Skrutacyjnej dot. prawidłowości wydanych mandatów i odczytanie listy pełnomocnictw.
  9. Podjęcie uchwał w sprawach:
    a. przyjęcia sprawozdania Zarządu za 2019 r.,
    b. przyjęcia sprawozdania Zarządu za 2020 r.,
    c. przyjęcia sprawozdania Zarządu za 2021 r.,
    d. przyjęcia sprawozdania Zarządu za 2022 r.,
    e. absolutorium dla Prezesa Zarządu p. Moniki Góralczuk za 2019 r.,
    f. absolutorium dla Prezesa Zarządu p. Moniki Góralczuk za 2020 r.,
    g. absolutorium dla Prezesa Zarządu p. Moniki Góralczuk za 2021 r.,
    h. absolutorium dla Prezesa Zarządu p. Moniki Góralczuk za 2022 r,
    i. przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej za 2019 r.,
    j. przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej za 2020 r.,
    k. przyjęcia sprawozdania Rady Nadzorczej za 2021 r.,
    l. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2019 r.,
    m. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2020 r.,
    n. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2021 r.,
    o. zatwierdzenia sprawozdania finansowego Spółdzielni za 2022 r.,
    p. oznaczenia najwyższej sumy zobowiązań, które Spółdzielnia może zaciągnąć,
    q. przeznaczenia nadwyżki bilansowej za 2019 r.,
    r. pokrycia straty bilansowej za 2020 r.,
    s. przeznaczenia nadwyżki bilansowej za 2021 r.,
    t. przeznaczenia nadwyżki bilansowej za 2022 r.,
    u. przyjęcia uproszczonych zasad sporządzania sprawozdań finansowych przewidzianych dla jednostek małych – zgodnie z art. 3 ust.1 pkt 7 ustawa o rachunkowości.
  10. Przedstawienie wniosków z protokołu polustracyjnego z działalności Spółdzielni w latach 2016 – 2021. Podjęcie uchwały.
  11. Sprawozdanie Komisji Wnioskowej. Odczytanie wniosków i poddanie ich pod głosowanie.
  12. Rozpatrzenie odwołań członków Spółdzielni od uchwał Rady Nadzorczej.
  13. Zamknięcie obrad.

Uprzejmie informujemy, że członkowie Spółdzielni mają prawo zapoznać się ze wszystkimi sprawozdaniami i projektami uchwał będącymi przedmiotem Zebrania.

Sprawozdania finansowe wyłożone są w Biurze Spółdzielni oraz umieszczone na stronie internetowej Spółdzielni.

Sprawozdania z działalności Zarządu i Rady Nadzorczej oraz projekty uchwał wyłożone zostaną w biurze Spółdzielni oraz umieszczone na stronie internetowej Spółdzielni w dniu 19 kwietnia 2024 r.

Przy wydawaniu mandatów członkom Spółdzielni, należy okazać dowód tożsamości. Osoby umocowane zobowiązane są do przekazania oryginału pełnomocnictwa.

Druk „Pełnomocnictwa” jest dostępny w Biurze Spółdzielni oraz na stronie internetowej. Pełnomocnictwa w miarę możliwości prosimy składać w Biurze Spółdzielni do dnia 10 maja 2024 r.

Załączniki dostępne dla członków Spółdzielni:

Data aktualizacji 19.04.2024 r.

Podziękowanie za współpracę

Szanowni Państwo,
dzisiaj kończę pracę w Spółdzielni, po prawie sześciu latach pracy.

Chciałabym serdecznie podziękować obecnym oraz byłym pracownikom i współpracownikom Biura za wspólne lata pracy.

Miałam przyjemność oraz ogromne szczęście działać z zespołem profesjonalistów, którzy okazali się także wspaniałymi ludźmi i kolegami oraz koleżankami.

Chciałabym, aby każdy z Państwa – członków oraz mieszkańców Spółdzielni doceniał ich zaangażowanie oraz wysiłek jaki wkładają każdego dnia, by możliwie szybko realizować zgłaszane do Biura wnioski oraz pomagać Państwu przy rozwiązaniu każdego zasygnalizowanego problemu.

Przy okazji życzę wszystkim przyjemnych, spokojnych i miłych Świąt Wielkiej Nocy, aby radość i wewnętrzny spokój zagościły w Państwa sercach.

Z wyrazami ogromnego szacunku,
Monika Góralczuk

Załącznik: Podziękowanie za współpracę.

Przeglądaj wcześniejsze - Aktualności

Informacja

Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że najbliższe Nadzwyczajne Zebranie Członków Spółdzielni jest niezwykle istotne. Nie wybranie Rady Nadzorczej może skutkować rozpoczęciem procedury likwidacji Spółdzielni. Ponadto w związku z brakiem Zarządu oraz Działu Księgowego od 1 kwietnia 2024 r. brak jest osób władnych do zlecania dyspozycji finansowych, co może rodzić poważne utrudnienia. Zachęcamy do brania czynnego udziały w najbliższym Zebraniu Członków Spółdzielni.

Czytaj dalej

REZYGNACJA ZARZĄDU Z PEŁNIENIA FUNKCJI

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że z dniem 29 grudnia 2023 r. złożyłam rezygnację z pełnienia funkcji Prezesa Zarządu Spółdzielni. W celu zabezpieczenia interesów Spółdzielni i jej członków, wystąpiliśmy do Sądu o wyznaczenie Kuratora.

Czytaj dalej

Nadzwyczajne WZC 2024

Kurator w osobie Łukasza Wojaka ustanowiony przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie postanowieniem z dnia 04.03.2024 r. sygnatura akt WA.XIV Ns-Rej.KRS 2046/24/846 zwołuje na dzień 2 kwietnia 2024 roku na godz. 17.00 NADZWYCZAJNE WALNE ZGROMADZENIE CZŁONKÓW Spółdzielni Mieszkaniowej "WILGA 2000"

Czytaj dalej

Informacja

Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "Wilga 2000" informuje, że w dniu 8 stycznia 2024 r. biuro Spółdzielni będzie nieczynne.
Numery telefonów, pod które należy zgłaszać awarie wymagające pilnej interwencji poza godzinami pracy Spółdzielni oraz w dni wolne od pracy i święta dostępne są w menu > Kontakt oraz w gablotach na klatkach schodowych. Za ewentualne utrudnienia przepraszamy.

Czytaj dalej

      1 2 3 4 5 6 7 8 9 10       Przeglądasz: 1 / 24