Informacje o remontach

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że informacje o planowanych i realizowanych pracach remontowych w Spółdzielni, są zamieszczone na stronie internetowej w zakładce REMONTY. Remonty realizowane przez Spółdzielnię wynikają z uchwał podjętych przez Radę Nadzorczą. Uchwały są podejmowane na wniosek Zarządu i przedstawionych przez niego planów remontowych. Plany układane są przez Zarząd i Dział Techniczny Spółdzielni. W przypadku Nieruchomości, w których wybrane są Rady Nieruchomości (przedstawiciele mieszkańców), zapisy panów remontowych są uzgadniane z tymi organami, przed przekazaniem ich Radzie Nadzorczej.

W zakładce Plany Remontowe od grudnia 2021 r. widnieją uchwały wraz z załącznikami w formie tabelarycznej, w których wymienione są szczegółowo prace zaplanowane w poszczególnych Nieruchomościach i budynkach. Informacje o zaplanowanych pracach wywieszone są także gablotach informacyjnych na klatkach schodowych.

W zakładce Aktualne remonty, na bieżąco zamieszczamy informacje o terminach prac, na które Spółdzielnia zawarła umowy. W przypadku prac realizowanych w przestrzeni bezpośrednio przylegającej do lokali (tj. na tarasach i balkonach) Spółdzielnia dodatkowo wysyłała pisma do właścicieli z informacją o zaplanowanych pracach na 2022 rok.

Podkreślamy, że z uwagi na ilość zaplanowanych prac oraz wielość zadań, które codziennie są realizowane w ramach Biura, pomimo naszych najszczerszych chęci, nie jesteśmy w stanie przed rozpoczęciem prac poinformować indywidualnie każdego z mieszkańców o terminie ich realizacji. Tym samym prosimy o zwracanie uwagi na ogłoszenia wywieszane na klatkach schodowych oraz pojawiające się na stronie internetowej Spółdzielni. Spółdzielnia z 7 dniowym wyprzedzeniem, wywiesza informacje o zaplanowanych pracach na drzwiach wejściowych budynków.

Zachęcamy do śledzenia wiadomości pojawiających się na stronie internetowej Spółdzielni.